Opruimservice

Heb je moeite met het behouden van het overzicht over alle papieren die je brievenbus passeren? Welke zijn belangrijk en welke niet? Hoe lang moet je ze bewaren? En hoe zorg je ervoor dat je ze makkelijk terug kunt vinden wanneer je ze nodig hebt?

Neutralis heeft jarenlange ervaring met het creëren van structuur in de belangrijke (financiële) stukken van onze relaties. Wij weten exact welke gegevens je wel en welke je niet hoeft te bewaren. Hierbij leggen wij een ordnerstructuur voor je aan waardoor je eenvoudig weet welke stukken waar terug te vinden zijn.


De navolgende zaken vormen doorgaans een onderdeel van de structuur:

  • berekeningen
  • inkomsten uit dienstbetrekking (arbeidsovereenkomst, CAO, jaaropgaven, salarisstroken)
  • inkomsten uit onderneming (inschrijving KvK, jaarrekeningen)
  • inkomsten uit uitkeringen (toekenningsbesluit, jaaropgaven, uitkeringspecificaties)
  • inkomsten uit pensioen (pensioenbrief, uniforme pensioen overzichten)
  • notarieel (samenlevingscontract, huwelijkse/partnerschapsvoorwaarden, testament)
  • woning (eigendomsbewijs, WOZ-beschikkingen)
  • hypotheek (hypotheekakte, offerte, voorwaarden, jaaropgaven)
  • verzekeringen (aanvraag, polis, voorwaarden, waardeoverzichten)
  • bancair (aanvraag, overeenkomst, voorwaarden, waardeoverzichten)
  • fiscaal (aangiften, aanslagen, toeslagen)

Voordelen opgeruimde administratie

  • draagt bij aan overzicht
  • bespaart tijd bij het opruimen en terugvinden van stukken
  • geeft een goed gevoel en rust in je hoofd

Investering
Tijd: Op nacalculatie
Uurtarief ex. btw: € 83,48
Btw: € 17,53*
* Indien de werkzaamheden toezien op het afsluiten van een financieel product is geen btw verschuldigd.